top of page
Search

השלטיאדה בפארק אריאל שרון

גמדים, ענקים, אנשים חביבים ושום מילה על הקורונה תודה לאל! הכל מתחיל בעצם בפברואר 2019, אני ויעל מסתובבים לנו בגרמניה, עוברים מהמבורג לברלין בשבוע וחצי מטורף של צילומי כלבים מהבוקר עד הערב, כשבאמצע הטיול אנחנו מקבלים את הטלפון הנורא מבעל הפנסיון (הכי המדהים בעולם!) שבו השארנו את שלושת המוסקטרים שלנו דאז, קסם חץ וטוטו.. שחץ, המלינואה, עברה היפוך קיבה ונפטרה.... סיימנו את הטיול עייפים מאוד, עם ערימות של צילומים מדהימים(דוגמאות בגלריה https://www.meirgur.com/germany-february-2019) אבל עם לב כבד מאוד, וחזרנו לישראל לנוח טיפה מנטאלית מהשבועיים המטלטלים שעברנו. כעבור כמה שבועות, הוזמנו ע"י האישה המדהימה, אינה סימקין, לצלם עבורה בתערוכה שהתקיימה במשמר השבעה את זירות הקולים והשלטים. אני הייתי מרוכז מאוד בעבודה ובצילומים, ויעל קצת הסתובבה לנשום אויר צח(היה חורף, אז הוא צח יחסית!), אחרי כמה דקות היא חוזרת ומספרת לי על גור קולי בלו מרל מרהיב ביופיו שנמצא בצד השני של הזירה, לא יחסתי חשיבות גדולה, אמרתי לעצמי 'אני תכף אתקל בו בעצמי'.. עברה שעה בערך, הלכתי לשנות את זוית הצילום שלי ונתקלתי בגור ה'קולי' המדובר, פניתי לבעלים, שאמרה לי שמדובר בכלל בשלטי, מבית הגידול של אסף מורן(שהיה שמור לי בראש כמגדל ששמעתי עליו טובות ממריה, לקוחה וחברה עם כלבה מהממת בפני עצמה - דייזי) נלהב מאוד המשכתי את היום, ובראש עבר לי, כמו לכל ילד 'כזה אני רוצה!!!!'

ארצ'י לפני שנה וחצי בתערוכה במשמר השבעה - חתיךךךךךךךךך! בערב התקשרנו למריה, והסתבר לנו שהשלטי, ארצ'י(שכשזכור חשבנו שהוא גור קולי- כי הוא היה ענק!) הוא אח מלא מאותו שגר של דייזי ואכן הוא כלב של אסף! בסופר התלהבות, התקשרנו לאסף מורן, או שזה היה בוואטס אפ, לא זוכר, אל תתפסו אותי במילה, ואמרנו לו בצורה די ברורה... -אני גם רוצה כזה! אם יהיה לך אחד כזה! תביא לי!!!!!! ואז הגיע הראשון לאפריל, המראנו לעוד שבוע וחצי של צילומים בפראג, ויום-יומיים אחרי שחזרנו, המזוודות עוד זרוקות באמצע הסלון, אנחנו מקבלים הודעת וואטסאפ עם תמונה.. אהלן אחי, תכיר את החבר החדש שלכם! ת'אנוס הקטנוס נולד, הוא היה מתוק ומדהים בדיוק כמו שרצינו! לא אשקר, זה היה מוקדם -מאוד- מהמצופה, אבל הוא היה מרהיבבבב(וחמוד על חלל) אז חטפנו אותו כיבינימאט!!



מפה לשם... עברו שנה וחודשיים.. ואתמול נפגשנו בפארק אריאל שרון, עם המשפחה המורחבת ועוד ועוד שלטים מרחבי הארץ, היה מדהים והיה כיף לראות איזה קהל של אנשים חביבים הוא קהל בעלי השלטים, היה כיף ממש! אני אישית שמתי עין על כמה וכמה מהממים שאני מאוד אשמח לפגוש בעתיד, כבש אותי מאוד האח השחור והמרשים, מקס, של תאנוס שלנו, גדל מאוד יפה וגידל פרווה מאוד מרשימה לטעמי. כבשה אותי גם מרי ג'יין, מדליקה אמיתית בפני עצמה, נראית קצת שועלית, אבל עם סטייל ומבנה גוף שלטעמי יראה מושלם בכל לוקיישן! ארצ'י, טוב נו, חתיך אמיתי כבר אמרתי... בזכותו הגענו עד הלום!

איזי המהממת של ענת אלון. על איזי המהממת של ענת, שילה המטריפה של אנה, דידי היפהפיה של חביבה, דייזי המושלמת של מריה, ריין הנסיכה של ירדן, וגלואו המרשימה של גל אני לא אפרט...

הן כולן מדהימות בעיני ואפשר למצוא עוד ערימות של תמונות שלהן בגלריות האחרות כאן באתר! פגשנו גם חיזוק מעניין מגידול לא ישראלי, שמה היה איב, או איבי(אני חלש בשמות, מבקש מחילה!) והיא הגיעה אלינו מפרנקפורט, גרמניה(את זה אני לא שוכח בחיים חח), הפרווה של איבי(אם זה שמה הנכון) היתה בגווני הסייבל, אבל מעט כהה יותר ושונה יותר, אני בטוח שגם אותה אפגוש בקרוב! כיבד אותנו בנוכחותו יוסי גיא, שהוא היום שופט בהתאחדות וכלבן מהשורה הראשונה בארץ, ובעברו היה יושב ראש החוג, ואיתו כמובן וונדי ופלארמו.

כיבד אותנו בנוכחותו, יוסי גיא ווונדי.

וכמובן כמובן, אבא ואמא הגאים של ת'אנוס שלנו, שטיק ויולי המהממים של אסף מורן! שאותם תמיד כיף כיף לפגוש!

שטיק באמצע מחכה לחטיף.

לא שלפתי את המצלמה לאורך רוב המפגש, כי לא רציתי ליצור התקהלות סביבי ורציתי שהכלבים פשוט יהנו וישחקו, אך לא יכולתי לקראת הסוף לוותר על תמונת המולטי שלטים העולמית הסופר מגה קבוצתית! וכך היה..

צילום של יעלי שלי

באדיבותה של ענת אלון המהממת

והתמונה, 18 שלטים מהממים!!! (ואלזה אחת חמודה ומצחיקה שמסתננת מאחורה) עייפים ומרוצים התקפלנו חזרה הביתה, לא לפני שהספקתי כמובן לחטוף 2 תמונות אחרונות עם כוכב המפגש, גולאשון הקטן והיפיוף, שלדעתי, הולך לגדול להיות בוגר מרשים מאוד(ודוגמן!!!!! וחסר לבעלים שלו שלא ידאג לזה!) אז לסיום, 2 תמונות של גולאש הקטן, ועד הפעם הבאה... יש לנו שלטיאדה נהדרת!



321 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page